Vyskúšajte na 30 dní úplne zadarmo, bez registrácie a obmedzení...

Stiahnuť!

Časté otázky

  • Základy

  • Čo je softvér iClub?

    Jednoduchý permanentkový systém určený pre všetky druhy športovísk (Fitness kluby, lezecké steny, plavárne...), ktoré chcú urýchliť proces príchodu a odchodu svojich zákazníkov a mať komplexný prehľad o zákazníkoch.

  • Ako to funguje?

    Športové zariadenie má na počítači nainštalovaný softvér iClub. Nového zákazníka zaregistruje operátor do systému, priradí mu identifikačnú kartu a zosníma jeho tvár pomocou web kamery. Operátor pomocou čítačky čiarových kódov (RFID) zosníma kartu zákazníka. Zákazníkovi je priradená platná permanentka resp. predvolený vstup. Softvér priradí kľúčik od šatne, prípadne podľa požiadaviek zákazníka si môže zakúpiť tovar z baru, požičať položku z požičovne. Všetky tieto položky sa evidujú v otvorenej transakcii. Kedykoľvek počas trvania návštevy môže zákazník nakupovať ďalší tovar. Po skončení návštevy prichádza zákazník k baru, kde mu operátor vystaví celkový účet. Zákazník zaplatí, vráti požičané pomôcky a operátor mu vráti identifikačnú kartu. Zákazník odchádza domov. iClub využíva lokálnu databázu, preto nie je potrebné pripojenie na internet.

  • Aké sú základné funkcie softvéru iClub?

    - evidencia zákazníkov a ich permanentiek
    - vlastné permanentky (časové, vstupové)
    - pokladničný systém
    - skladové hospodárstvo
    - vstup iba v povolených časoch, vekové obmedzenia
    - podrobné štatistiky návštevnosti a predaja
    - dochádzka zamestnancov (operátori, tréneri, upratovači)
    - evidovanie kľúčikov a požičaných pomôcok
    - jednoduché intuitívne ovládanie

  • Ako získam identifikačné karty?

    Identifikačné karty môžu mať rôznu podobu. PVC karty s čiarovým kódom/RFID čipom Vám vieme zabezpečiť prostredníctvom našich dodávateľov.

  • Aká je bezpečnosť dát?

    Softvér pracuje v online režime, teda na svoju činnosť potrebuje internet. Všetky dáta sú ukladané na serveri (cloud).

  • Ako funguje zálohovanie?

    Databáza sa zálohuje priamo na serveri v pravidelných intervaloch.

  • Čo potrebujem k softvéru iClub?

    Potrebný je počítač, prípadne notebook, čítačku čiarových kódov alebo RFID kariet, pamäťovú kartu/USB kľúč a samozrejme softvér iClub. V prípade, ak bude program prepojený s pokladňou potrebujete fiškálnu pokladňu/tlačiareň.

  • Je možné si softvér iClub vyskúšať?

    Áno, ponúkame 30 dňovú skúšobnú verziu zadarmo bez nutnosti registrovania a bez obmedzení. Stačí si program stiahnuť a nainštalovať.

  • Aká je licenčná politika?

    Každé športové zariadenie si môže vybrať licenciu, ktorá najviac vyhovuje ich požiadavkám. Ponúkame časovo obmedzené licencie napr. mesačnú, štvrťročnú, ročnú. Licencia nie je viazaná na počítač a platí pre jedno športové zariadenie.

  • Aké sú systémové požiadavky?

    iClub nie je náročný softvér, napriek tomu pre pohodlnú prevádzku odporúčame dvojjadrový procesor, pamäť aspoň 2GB a Windows 10.

  • Pokladňa

  • Je možné iClub prepojiť s pokladňou?

    Áno, program komunikuje s väčšinou na trhu dostupných pokladní a fiškálnych tlačiarní. V prípade fiškálnych tlačiarní sú integrované všetky funkcie, takže nepotrebujete žiadny ďalší softvér na obsluhu fiškálneho zariadenia.

  • Od ktorých výrobcov si môžem kúpiť zariadenie?

    V súčasnosti náš softvér je integrovaný s fiškálnymi zariadeniami od spoločnosti Bowa, Elcom, FiskalPro a Upos.

  • Sklad

  • Ponúka iClub funkciu skladu?

    Áno, program iClub ponúka všetky potrebné funkcie skladového hospodárstva. Môže si vytvárať príjemky, výdajky a inventúry. Predané množstvo sa automaticky odpíše zo skladu, vy tak máte vždy prehľad o aktuálnom stave skladu.

  • Ako odpíšem vo fitku spotrebovaný tovar?

    Stačí vytvoriť výdajku na osobnú spotrebu, tam pridať spotrebovaný tovar a množstvo bude automaticky odpísané zo skladu.

Zatvoriť